خانه رویداد

نحوه برخورد با بیماری های خونریزی دهنده به زبان ساده

نحوه برخورد با بیماری های خونریزی دهنده به زبان ساده

اشتراک گذاری

خونریزی یکی از شایعترین مشکلاتی است که به طور روزمره در همه شاخه های طب، گریبانگر بیمار شده، فراروی پزشک قرار می گیرد. همه خونریزی ها الزاما مرضی محسوب نمی شوند.مرزبندی خونریزی "طبیعی" از خونریزی "مرضی" تعریق شده و مشخص نیست و بیشتر به برداشت عمومی پزشک متکی می باشد. خونریزی مرضی ممکن است ناشی از اختلالات رگ، پلاکت، فاکتورهای انعقادی، مهارکننده های انعقاد، تشدید فیبرینولیز یا مجموعه ای از این عوامل باشد. دانستن کلیاتی از خونریزی غیرطبیعی و نحوه برخورد صحیح با آن، برای همه شاغلین رشته پزشکی ضروری است.

در این وبینار دکتر امیدرضا ذکاوت به آشنایی با نحوه برخورد با بیماری های خونریزی دهنده به زبان ساده می پردازند.

هدف کلی این وبینار: 

یادآوری کلی سیستم انعقاد

هدف اختصاصی این وبینار:

نحوه برخورد با کودکان با شک به اختلال انعقادی

زمان برگزاری این وبینار سه شنبه 2 آذر 1400 میباشد.

پرسش و پاسخ 10 دقیقه پس از اتمام برنامه

وبینار با حضور فعالانه شرکت کنندگان خود برگزار میشود و بازخورد شرکت کنندگان از طریق پرسش و پاسخ ثبت میشود و اعضای محترم در انتهای برنامه میتوانند نظرات خود را مطرح نمایند. برای شرکت در این وبینار فقط کافیست به لینکی که در همین پست نیم ساعت پیش از شروع برنامه قابل نمایش میشود کلیک کنید و مستقیما بدون هیچ ثبتنامی وارد کلاس شوید.

این برنامه در سامانه وبینارهای دانشکده علوم پزشکی شیراز (BigBlueBottom) برگزار میشود. برای ورود به برنامه نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نیست و سامانه تحت وب میباشد، با کپی کردن لینک سامانه و باز کردن آن از طریق GoogleChrome میتوانید با وارد کردن نام خود، بر روی دکمه join کلیک کنید. سپس در سوال {چنانچه مایل هستید تا از امکانات صوتی ذیل استفاده کنید، روی آن کلیک نمایید.} بر روی دکمه {میکروفون} کلیک کنید تا بتواند در وبینار تعامل صوتی و تصویری داشته باشید.

https://bbb1.sums.ac.ir/b/ami-wij-oal-ym2

 

شروع: سه شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ۰۸:۰۰

پایان: سه شنبه ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ ۰۹:۰۰


ضمیمه ها

پوستر وبینار

ویدیو برنامه


1 دیدگاه

سیده فریبا موسوی فرد
سیده فریبا موسوی فرد

سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

ممنون ازآقای دکترسیدامیدرضاذکاوت ...واقعاعالی بود

دیدگاه شما

کمی بیشتر

مطالب همسو با این مطلب