خانه رویداد

تازه های آسم

تازه های آسم

اشتراک گذاری

آسم یک بیماری است که در آن راه های تنفسی شما تنگ و متورم شده و بیش از اندازه مخاط تولید می کند.این امر سبب به وجود آمدن مشکلات تنفسی، سرفه، تنفس صدا دار و تنگی نفس خواهد شد.

برای بعضی از افراد آسم مشکل کوچکی است اما برای بعضی دیگر مشکل بزرگی محسوب می شود که با فعالیت های روزمره تداخل پیدا می کند و ممکن است به حملات آسم منجر شود. این امر می تواند برای زندگی فرد تهدید آمیز باشد.

آسم به طور کامل درمان نمی شود اما علائم آن را می توان تا حدی کنترل کرد. از آنجایی که آسم با گذشت زمان تغییر می کند این مهم است که بتوانید نشانه ها و علائم بیماری تان را به همراه دکترتان پی گیری کرده و درمان مورد نیاز خود را تنظیم کنید.

در این وبینار با همکاری دکتر حسین اسماعیل زاده   به آشنایی هر چه بیشتر همکاران به تازه های آسم پرداخته می شود. اهداف اختصاصی این وبینار  پرداختن به موضوعات ذیل است: 

  • تشخیص آسم
  • حمله آسم
  • درمان سرپائی آسم
  • درمان حمله آسم
  •  تازه های درمانی 

    پرسش و پاسخ: 10 دقیقه پس از اتمام برنامه

    وبینار با حضور فعالانه شرکت کنندگان خود برگزار میشود و بازخورد شرکت کنندگان از طریق پرسش پاسخ ثبت میشود و اعضای محترم در انتهای برنامه میتوانند سوالات خود را مطرح نمایند. برای شرکت در این ویبار فقط کافیست به لینکی که در همین پست نیم ساعت پیش از شروع برنامه قابل نمایش میشود کلیک کنید و مستقیما بدون هیچ ثبتنامی وارد کلاس شوید.

     

    • این برنامه داری امتیاز بازآموزی 1.25  است. و در صورت تمایل به کسب این امتیاز ثبت نام در سایت بازآموزی (حداکثر تا یک ساعت قبل از شروع وبینار) ضروری است. از بخش وبینارها در سایت IRCME.ir  اقدام بفرمایید.

    شما برای شرکت در این وبینار نیاز به نصب هیچ برنامه ای ندارید و اگر به هر دلیلی نتوانستید در وبینار تعاملی شرکت بفرمایید همزمان بصورت پخش زنده نیز از طریق آیکون "پخش زنده" در همین آپ (تارنما) اختصاصی اداره کننده وبینارهای انجمن کودکان در دسترس شما خواهد بود.

    برای ورود روی لینک زیر کلیک کرده و دکمه join  را بزنید و وارد کلاس شوید .در پاسخ به پرسش نحوه حضور، گزینه Microphone را کلیک کنید و زمانی که اکوی صدای خود را شندید کلمه yes را بزنید. ضمنا برای حضور در کلاس، نیاز به نصب هیچ نرم افزار و ثبتنامی نمیباشد. 

لینک ورود به وبینار:

https://class.congressapp.ir/b/ham-78o-brm

 

شروع: سه شنبه ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۰۸:۰۰

پایان: سه شنبه ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ ۰۹:۰۰


ضمیمه ها

ویدیو کامل ارایه وبینار


0 دیدگاه

تاکنون دیدگاهی برای این موضوع ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید!

دیدگاه شما

وبینار آنلاین

کمی بیشتر

مطالب همسو با این مطلب