خانه رویداد

سنکوپ

سنکوپ

اشتراک گذاری

وبینار علمی سنکوپ در کودکان از مجموعه وبینارهای علمی آنلاین انجمن متخصصین کودکان فارس و بخش کودکان دانشگاه علوم پزشکی شیراز میباشد. این علامت یکی نشانه های شایع در کودکان است که باید علتهای تحدید کننده حیات در آن شناسایی و افتراق داده شوند 

 

 

در این سمینار برخورد علمی با بیماران دچار سنکوپ  توسط آقای دکتر مهدی زادگان (استادیار قلب کودکان) مورد بحث قرار میگیرد. 

وبینار با حضور فعالانه شرکت کنندگان خود برگزار میشود و بازخورد شرکت کنندگان از طریق پرسش پاسخ ثبت میشود و اعضای محترم در انتهای برنامه میتوانند سوالات خود را مطرح نمایند. برای شرکت در این ویبار فقط کافیست به لینکی که در همین پست نیم ساعت پیش از شروع برنامه قابل نمایش میشود کلیک کنید و مستقیما بدون هیچ ثبتنامی وارد کلاس شوید.

 

  • این برنامه داری امتیاز بازآموزی ۱.۲۵ است. و در صورت تمایل به کسب این امتیاز ثبت نام در سایت بازآموزی (قبل از شروع وبینار) ضروری است.

شما برای شرکت در این وبینار نیاز به نصب هیچ برنامه ای ندارید و اگر به هر دلیلی نتوانستید در وبینار تعاملی شرکت بفرمایید همزمان بصورت پخش زنده نیز از طریق آیکون "پخش زنده" در همین آپ (تارنما) اختصاصی اداره کننده وبینارهای انجمن کودکان در دسترس شما خواهد بود.

شروع: سه شنبه ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ ۰۸:۰۰

پایان: سه شنبه ۱۳۹۹/۰۷/۰۸ ۰۹:۳۰


ضمیمه ها

تاکنون ضمیمه ای اضافه نشده است


4 دیدگاه

دکتر تکمیل
دکتر تکمیل

یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

سلام هنوز ابن وبینار بار گذاری نشده است؟

حسین حسینی
حسین حسینی ادمین

سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷

سلام و درود. متاسفانه این برنامه ریکورد نشده است.

هاجر معماری
هاجر معماری

چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶

سلام.خسته نباشید.سپاس فراوان از زحماتتون امروز اومدم کنفرانس سنکوپ دکتر مهدیزادگان رو گوش کنم، دیدم انگار هنوز بار گزاری نشده. میخواستم بدونم روزهای آینده بارگزاری خواهد شد یا خیر؟ متشکرم

حسین حسینی
حسین حسینی ادمین

شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۵۱

سلام و درود. چشم پیگیری میکنم.

دیدگاه شما

کمی بیشتر

مطالب همسو با این مطلب