خانه رویداد

سایه قلب در عکس قفسه سینه

سایه قلب در عکس قفسه سینه

اشتراک گذاری

رادیوگرافی قفسه سینه تصاویری از قلب، ریه‌ها، عروق خونی، مجاری هوایی و استخوان‌های قفسه سینه و ستون فقرات تولید می‌کند.

رادیوگرافی قفسه سینه می‌تواند مایعات داخل یا اطراف ریه‌ها یا هوای اطراف ریه‌ها را آشکار سازد. اگر با درد قفسه سینه، آسیب به قفسه سینه یا تنگی نفس  به پیش پزشک بروید، ابتدا رادیوگرافی قفسه سینه از شما گرفته میشود. با استفاده از این تصاویر پزشک میتواند وجود مشکلاتی همچون مشکلات قلبی، ذات الریه، هواجنبی، دنده شکسته، آمفیزم (Emphysema)، سرطان یا هر یک از شرایط دیگر را تعیین کند.

رادیوگرافی قفسه سینه یک روش عمومی برای تشخیص بیماری هاست. از این روش می‌توان برای تعیین موثر بودن یک درمان خاص نیز استفاده کرد. برخی از افراد یک سری رادیوگرافی قفسه سینه در طول زمان های مختلف انجام  می‌دهند تا وجود مشکل، بهتر شدن یا بدتر شدن آن تعیین گردد.

اهداف اختصاصی:
سایه قلب در قفسه سینه
ارتباط یافته های جدید عکس قفسه سینه با سایه قلب
سایه قلب در بیماری های مادرزادی مختلف

زمان برگزاری این وبینار: سه شنبه 2 آبان 1402 می باشد

پرسش و پاسخ 10 دقیقه پس از اتمام برنامه

وبینار با حضور فعالانه شرکت کنندگان خود برگزار میشود و بازخورد شرکت کنندگان از طریق پرسش پاسخ ثبت میشود و اعضای محترم در انتهای برنامه میتوانند سوالات خود را مطرح نمایند. برای شرکت در این ویبار فقط کافیست به لینکی که در همین پست نیم ساعت پیش از شروع برنامه قابل نمایش میشود کلیک کنید و مستقیما بدون هیچ ثبتنامی وارد کلاس شوید.

این برنامه دارای امتیاز باز آموزی 1 است و برای پزشکان عمومی، متخصصین کودکان، فوق تخصص گوارش کودکان و برخی از رشته های فوق تخصصی کودکان می باشد. لازم به ذکر است تنها به 150 نفر اولی که از طریق سامانه جامع آموزش مداوم پزشکی کشور ثبت نام کنند تعلق می گیرد و بقیه مشمولین بدون دریافت امتیاز بازآموزی میتوانند در برنامه شرکت نمایند. 

این برنامه در لینک ذیل برگزار میشود و برای ورود به برنامه نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نیست و سامانه تحت وب میباشد.

https://www.skyroom.online/ch/congress/fpa

 

شروع: سه شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۲ ۰۸:۰۰

پایان: سه شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۲ ۰۹:۳۰


ضمیمه ها

ویدیو ضبط شده


0 دیدگاه

تاکنون دیدگاهی برای این موضوع ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید!

دیدگاه شما

کمی بیشتر

مطالب همسو با این مطلب