خانه رویداد

آسیب حاد کلیوی در کودکان

آسیب حاد کلیوی در کودکان

اشتراک گذاری

بیماری کلیه در کودکان، از امراض عمومیت یافته نیست. نارسایی کلیه در کودکان آسیب کوتاه مدت یا دائمی به کلیه ها است که منجر به از دست دادن عملکرد طبیعی کلیه و احتیاج به پیوند کلیه می شود. توجه به علائم بیماری کلیه در کودکان ، به ما در شناخت علل بیماری کلیه در کودکان و درمان بیماری کلیه در کودکان کمک شایان می کند. بررسی و کشف عوامل خطرساز بیماری کلیه در کودکان به ما در درمان نارسایی کلیه در کودکان یاری می رساند. زمان مناسب در تشخیص بیماری کلیه در کودکان از اهمیت بالایی برخوردار است. بیماری حاد کلیه در کودکان به طور ناگهانی شروع می شود اما بیماری مزمن کلیه در کودکان به آرامی در طی حداقل 3 ماه بدتر می شود و می تواند منجر به نارسایی کلیه در کودکان شود. درمان ممکن است شامل تغییر در رژیم غذایی بیماران کلیوی ، داروها، دیالیز در کودکان یا جراحی باشد. از آنجایی که کلیه ها وظایف زیادی دارند، عوارض بیماری کلیه در کودکان می تواند بر بسیاری از سیستم های بدن تأثیر بگذارد.

اهداف اختصاصی:

-تعریف آسیب  حاد کلیوی در کودکان

-علت های بروز آسیب حاد کلیوی در کودکان

-عوارض آسیب حاد کلیوی در کودکان

-درمان و مدیریت آسیب حاد کلیوی در کودکان

در این وبینار سرکار خانم دکتر درنا درخشان به آشنایی با علل شایع و درمان آسیب کلیوی در کودکان می پردازند.

زمان برگزاری این وبینار سه شنبه 19 بهمن 1400 میباشد.

پرسش و پاسخ 10 دقیقه پس از اتمام برنامه

این برنامه دارای امتیاز باز آموزی 1 است. و در صورت تمایل به کسب این امتیاز ثبت نام در سایت بازآموزی (حداکثر تا یک ساعت قبل از شروع وبینار) ضروری است. از بخش وبینار در سایت IRCME.ir اقدام بفرمایید.

وبینار با حضور فعالانه شرکت کنندگان خود برگزار میشود و بازخورد شرکت کنندگان از طریق پرسش و پاسخ ثبت میشود و اعضای محترم در انتهای برنامه میتوانند نظرات خود را مطرح نمایند. برای شرکت در این وبینار فقط کافیست به لینکی که در همین پست نیم ساعت پیش از شروع برنامه قابل نمایش میشود کلیک کنید و مستقیما بدون هیچ ثبتنامی وارد کلاس شوید.

این برنامه در سامانه وبینارهای دانشکده علوم پزشکی شیراز (BigBlueBottom) برگزار میشود. برای ورود به برنامه نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نیست و سامانه تحت وب میباشد، با کپی کردن لینک سامانه و باز کردن آن از طریق GoogleChrome میتوانید با وارد کردن نام خود، بر روی دکمه join کلیک کنید. سپس در سوال {چنانچه مایل هستید تا از امکانات صوتی ذیل استفاده کنید، روی آن کلیک نمایید.} بر روی دکمه {میکروفون} کلیک کنید تا بتواند در وبینار تعامل صوتی و تصویری داشته باشید.

https://bbb1.sums.ac.ir/b/ami-wij-oal-ym2

 

شروع: سه شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۰۸:۰۰

پایان: سه شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ ۰۹:۰۰


ضمیمه ها

پوستر وبینار

ویدیو برنامه


0 دیدگاه

تاکنون دیدگاهی برای این موضوع ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید!

دیدگاه شما

کمی بیشتر

مطالب همسو با این مطلب