خانه رویداد

سنگ های ادراری در کودکان

سنگ های ادراری در کودکان

اشتراک گذاری

 

تنوع بسياري در بروز سنگ ادراري در کودکان نقاط مختلف دنيا وجود دارد. گرچه بيماري ممکن است خود را با دفع سنگ نشان دهد، اما در اکثر موارد در حين بررسي کودک مبتلا به عفونت ادراري تشخيص داده مي شود.

در این وبینار سرکار خانم دکتر میترا بصیرت نیا به آشنایی با شیوع سنگهای ادراری در کودکان انواع سنگ، بررسی روشهای تشخیصی و نحوه درمان میپردازند.

زمان برگزاری این وبینار سه شنبه 27 مهر 1400 میباشد.

پرسش و پاسخ 10 دقیقه پس از اتمام برنامه

وبینار با حضور فعالانه شرکت کنندگان خود برگزار میشود و بازخورد شرکت کنندگان از طریق پرسش پاسخ ثبت میشود و اعضای محترم در انتهای برنامه میتوانند سوالات خود را مطرح نمایند. برای شرکت در این ویبار فقط کافیست به لینکی که در همین پست نیم ساعت پیش از شروع برنامه قابل نمایش میشود کلیک کنید و مستقیما بدون هیچ ثبتنامی وارد کلاس شوید.

این برنامه دارای امتیاز باز آموزی 1.25 است. و در صورت تمایل به کسب این امتیاز ثبت نام در سایت بازآموزی (حداکثر تا یک ساعت قبل از شروع وبینار) ضروری است. از بخش وبینار در سایت IRCME.ir اقدام بفرمایید.

این برنامه در سامانه وبینارهای دانشکده علوم پزشکی شیراز (BigBlueBottom) برگزار میشود. برای ورود به برنامه نیاز به نصب هیچ نرم افزاری نیست و سامانه تحت وب میباشد، با کپی کردن لینک سامانه و باز کردن آن از طریق GoogleChrome میتوانید با وارد کردن نام خود، بر روی دکمه join کلیک کنید. سپس در سوال {چنانچه مایل هستید تا از امکانات صوتی ذیل استفاده کنید، روی آن کلیک نمایید.} بر روی دکمه {میکروفون} کلیک کنید تا بتواند در وبینار تعامل صوتی و تصویری داشته باشید.

http://bbb1.sums.ac.ir/b/ami-uu5-okh-omz

 

شروع: سه شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ۰۸:۰۰

پایان: سه شنبه ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ ۰۹:۰۰


ضمیمه ها

پوستر وبینار

ویدیو برنامه- تماشای آنلاین در آپارات

Pediatric urolithiasis


0 دیدگاه

تاکنون دیدگاهی برای این موضوع ثبت نشده است. شما اولین نفر باشید!

دیدگاه شما

کمی بیشتر

مطالب همسو با این مطلب