خانه رویداد

تشنج نوزادی؛ نوار مغز نوزادان و تازه های کلاسه بندی تشنج نوزادی

تشنج نوزادی؛ نوار مغز نوزادان و تازه های کلاسه بندی تشنج نوزادی

اشتراک گذاری

تشنج يك تغيير ناگهاني كوتاه مدت در حركات و يا رفتار كودك كه ناشي از فعاليت الكتريكي غير طبيعي در مغز مي باشد . نوزادان به علل مختلفی در معرض تشنج هستند: عفونت ، ضربه مغز ي ، كمبود دريافت اكسيژن در طول زايمان ، كاهش قند خون ، كاهش كلسيم خون ، خونريزي داخل مغزي و اختلالات ساختمان مغز نيز مي تواند از عوامل بروز تشنج باشد. همچنین محروميت از داروها همانند نوزاداني كه از مادراني با سابقه مصرف مواد مخدر به دنيا مي آيند به دلیل اینكه پس از تولد ، اين نوزادان دچار محروميت از اين مواد مي شوند ممكن است دچار علائم تشنج گردند.

در این وبینار آقای دکتر حمید نعمتی به آشنایی با تشنج نوزادی؛ نوار مغز نوزادان و تازه های کلاسه بندی تشنج نوزادی توسط آخرین روش های موجود میپردازد و برای بحث بیشتر به مباحث اختصاصی ذیل اشاره میکند.

 اهداف اختصاصی:

- تعریف تشنج نوزادی

- اپیدمیولوژی تشنج نوزادان

- جزییات طبقه بندی تشنج نوزادان

- تشنج الکتروگرافیکی بدون علائم بالینی در نوزادان

- نوار مغز نوزادان ؛ ویژگیها و تفاوت ان با سنین بعدی

- الگوریتم تشخیصی در تشنج نوزادان

زمان برگزاری این وبینار: سه شنبه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۰ میباشد.

جامعه هدف:

مناسب برای متخصصین کودکان ؛ فوق تخصص مغزواعصاب کودکان؛ فوق تخصص نوزادان؛ متخصص نورولوژیست بالغین؛ پرستاران شاغل در بخش های مراقبت ویژه

پرسش و پاسخ: 10 دقیقه پس از اتمام برنامه

وبینار با حضور فعالانه شرکت کنندگان خود برگزار میشود و بازخورد شرکت کنندگان از طریق پرسش پاسخ ثبت میشود و اعضای محترم در انتهای برنامه میتوانند سوالات خود را مطرح نمایند. برای شرکت در این ویبار فقط کافیست به لینکی که در همین پست نیم ساعت پیش از شروع برنامه قابل نمایش میشود کلیک کنید و مستقیما بدون هیچ ثبتنامی وارد کلاس شوید.

 

  • این برنامه داری امتیاز بازآموزی 1.5  است. و در صورت تمایل به کسب این امتیاز ثبت نام در سایت بازآموزی (حداکثر تا یک ساعت قبل از شروع وبینار) ضروری است. از بخش وبینارها در سایت IRCME.ir  اقدام بفرمایید.

 

  1. این برنامه در ادوبی کانکت برگزار می شود . برای ورد به برنامه باید در ابتدا برنامه را نصب کرده باشید. لینک نصب برنامه در زیر آورده شده است. پس از نصب برنامه میتوانید از لینک کلاس وارد برنامه شوید . در صورتی که قبلا نصب کرده اید فقط وارد کلاس شوید و نصب مجدد  لازم ندارید. 

    دریافت افزونه Adobe Connect 

    دریافت برایWindows

    دریافت برای Android

    دریافت برای MacOS

    دریافت برای IOS

 

لینک کلاس مجازی: به عنوان مهمان وارد شوید. 

http://class1.vu.sums.ac.ir/pediatric

 

شروع: سه شنبه ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۰۸:۰۰

پایان: سه شنبه ۱۴۰۰/۰۳/۰۴ ۰۹:۲۰


ضمیمه ها

پوستر وبینار

پوستر کوبل دارو

ویدیو کامل ارایه وبینار


گالری تصاویر


2 دیدگاه

رحیم لعلی
رحیم لعلی

سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴

سلام وارد شدن به کلاس خیلی مشکل بودحداقل شماره تلفنتونو جواب بدین

حسین حسینی
حسین حسینی ادمین

سه شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷

سلام و احترام. ممنون از نظرتان. معمولا با نصب نرم افزار اداب کانکت، مشکلی در وارد شدن به محیط وبینار وجود ندارد، آیا با نرم افزار نتوانستید وارد شوید؟

دیدگاه شما

کمی بیشتر

مطالب همسو با این مطلب