خانه رویداد

تشخیص و درمان اوتیت و سینوزیت حاد

تشخیص و درمان اوتیت و سینوزیت حاد

اشتراک گذاری

سينوزيت (عفونت سينوس‌هاي اطراف بيني) معمولا به دنبال سرماخوردگي ايجاد مي‌شود اما ممکن است در اثر تورم مجراي بيني، انسداد ناشي از وسايل تشخيصي پزشکي، ناهنجاري‌هاي بيني و حتي به دنبال عفونت‌هاي ساير قسمت‌هاي بدن نيز ايجاد شود. سينوزيت‌ حاد ممکن است در اثر ويروس‌ها، باکتري‌ها و يا به ندرت عفونت‌هاي قارچي ايجاد شود.

در این وبینار با همکاری دکتر محمد رحیم کدیور   به آشنایی هر چه بیشتر همکاران به تازه های تشخیصی و درمانی اوتیت و سینوزیت حاد پرداخته می شود. برگزار کننده این وبینار مرکز تحقیقات میکروب شناسی بالینی استاد البرزی می باشد. 

پرسش و پاسخ: 10 دقیقه پس از اتمام برنامه

وبینار با حضور فعالانه شرکت کنندگان خود برگزار میشود و بازخورد شرکت کنندگان از طریق پرسش پاسخ ثبت میشود و اعضای محترم در انتهای برنامه میتوانند سوالات خود را مطرح نمایند. برای شرکت در این ویبار فقط کافیست به لینکی که در همین پست نیم ساعت پیش از شروع برنامه قابل نمایش میشود کلیک کنید و مستقیما بدون هیچ ثبتنامی وارد کلاس شوید.

 

  • این برنامه داری امتیاز بازآموزی 1.5  است. و در صورت تمایل به کسب این امتیاز ثبت نام در سایت بازآموزی (حداکثر تا یک ساعت قبل از شروع وبینار) ضروری است. از بخش وبینارها در سایت IRCME.ir  اقدام بفرمایید.
  1. این برنامه در ادوبی کانکت برگزار می شود . برای ورد به برنامه باید در ابتدا برنامه را نصب کرده باشید. لینک نصب برنامه در زیر آورده شده است. پس از نصب برنامه میتوانید از لینک کلاس وارد برنامه شوید . در صورتی که قبلا نصب کرده اید فقط وارد کلاس شوید و نصب مجدد  لازم ندارید. 

    دریافت افزونه Adobe Connect 

    دریافت برایWindows

    دریافت برای Android

    دریافت برای MacOS

    دریافت برای IOS

 

لینک کلاس مجازی: به عنوان مهمان وارد شوید. 

http://class1.vu.sums.ac.ir/pediatric

لینک ورود به وبینار:

http://class1.vu.sums.ac.ir/pediatric

 

شروع: چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ ۱۰:۰۰

پایان: چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۲/۰۶ ۱۱:۳۰


ضمیمه ها

پوستر وبینار

اسلاید otitis media

اسلاید sinusitis

ویدیو ارایه اوتیت

ویدیو ارایه سینوزیت


6 دیدگاه

ابوالفضل خلیلیان فرد
ابوالفضل خلیلیان فرد

یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۴

سلام بعلت مشکل در حین برنامه و کیفیت نامناسب قابل استفاده نبود و بعد از برنامه هم فایل ها در سایت در دسترس نبود و نتونستم استفاده کنم از برنامه در برنامه های دیگر بعد از ۸ ساعت قابل دسترسی و استفاده بود و به این دلیل نتونستم امتیاز برنامه را کسب کنم لطفا در برنامه های دیگر در زمان مناسب فایل ها را در سایت بزارید تا مشکل ایجاد نشود

حسین حسینی
حسین حسینی ادمین

سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

سلام و درود. چشم

نجمه
نجمه

جمعه ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۳:۵۵

سلام..مهلت امتحان این وبینار تا ساعت ۱۱ شنبه هست..بدلیل مشکل لینک من نتونستم اول کلاس رو بشنوم و مطالب از دستم رفت..گفته بودین ۲۴ ساعت بعد بازپخش قرار داده میشه..ولی نیست که... ممنون میشم زودتر مساله رو حل بفرمایید

حسین حسینی
حسین حسینی ادمین

شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

سلام و وقت بخیر. ویدیوها بارگذاری شدند

mahsa
mahsa

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸

سلام وقت بخیر با تشکر از دکتر کدیور بابت وبینار خوبشون متاسفانه بخاطر مشکل لینک ورود به وبینار من قسمت اول وبینار (اوتیت) رو از دست دادم. امکان مشاهده بازپخش قسمت اول وبینار هست؟ لطف کنید راهنمایی کنید پی دی اف ها رو از کجا میتونم دانلود کنم خیلی ممنون

حسین حسینی
حسین حسینی ادمین

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

سلام، اسلایدهای استاد کدیور در بخش ضمیمه ها قرار گرفتند. ویدیو ارایه تا شنبه در وبسایت قرار خواهد گرفت. با تشکر

دیدگاه شما

کمی بیشتر

مطالب همسو با این مطلب